Sunday 3 April 2011

One Lovely Blog Award

很意外也很开心在愚人节这天得到了这个奖项. 看到了 Passionate
About Baking 的 Jane 留言给我时,让我愣了一会儿.老实说我的部
落个有好长的一段时间都没什么特别地更新,也是因为忙得让我上
网的时间少了.无论如何还是很谢谢 Jane也谢谢大家对我的支持和
肯定.

接过这奖项后,我得依附条件把这奖项接颁给 15 个最喜爱的部落
格: (排名不分先后)

1. My Little Space
2.
Anncoo Journal
3.
Table for 2 ...or more
4.
Passionate About Baking
5.
Jane's Corner
6.
Cook.Bake.Love
7.
Bakericious
8.
Qi Qi in the house
9.
袅袅烘焙香
10.
人生加油站
11.
Nasi Lemak Lover
12.
Cuisine Paradise
13.
Min's Blog
14.
温馨小厨
15.
Small Small Baker


再来就是要和大家分享关于我自己的 7 大事:

1. 我是个样子普通的"熟女", 不善于交际
2. 很喜欢烹饪和烘焙
3. 是个慢热型的人,要长时间混熟了;才能看到我疯癫的样子
4. 由于爱烘焙,所以很喜欢为蛋糕做装饰
5. 最近突然爱上摄影,也刚开始在摸索的阶段
6. 喜欢旅行,很渴望作一次真正的背包旅行
7. 爱追看电视连续剧

20 comments:

  1. Thanks for giving me this lovely award. I realized that we both almost having the same characters, hehehe...nice to know you via blogging.

    ReplyDelete
  2. 恭喜你得奖,也很开心你把这个奖颁给我!谢谢!:))

    ReplyDelete
  3. Chin, congratulations on you well deserved award. That's very nice of you & thank you so much for thinking of me on this special day. I am honoured to be apart of this. Thank you for sharing. Hope you're having a great week ahead.
    Blessings, Kristy

    ReplyDelete
  4. 恭喜、恭喜哦~
    也谢谢你把奖项颁了给我!
    ╭(╯3╰)╮...哈哈~

    ReplyDelete
  5. Chin, 真的很谢谢你颁这个Lovely Award给我 :))

    ReplyDelete
  6. Thankyou so much for the award

    ReplyDelete
  7. 谢谢你颁这个奖给我。我也和你一样属于慢热型的。而且有点内向害羞。所以之敢在网上乱写,还不敢和网友见面。:)

    ReplyDelete
  8. Congrats! you well deserved this award. And thanks for sharing this award with me, really appreciated!

    ReplyDelete
  9. Congrats! And thanks for nominate my blog for this award too :)

    ReplyDelete
  10. 谢谢你的奖项。

    看了你分享的七件事我觉得我们挺像的。

    ReplyDelete
  11. Sonia: You are most welcome, and also nice to know you.

    ReplyDelete
  12. 茄子 : 无须客气。很高兴认识你,也很喜欢放在部落格里的照片,很美很生动。

    ReplyDelete
  13. Hi, Kristy : You are most welcome, is happy that know you via blogging.

    ReplyDelete
  14. Anncoo : 不必客气。我很喜欢游览你的部落格,每次看完你做的菜肴和甜品都让我流口水。哈哈

    ReplyDelete
  15. Qi Qi in the house : 谢谢你的道贺。很高兴认识你,很喜欢你做的面包喔!!嘻嘻。。

    ReplyDelete
  16. wendyywy : hi, you are most welcome. Hope can see you back to blogging soon.

    ReplyDelete
  17. Small Small Baker : 哈哈,你说得对,我俩的性格是有点相似。有时头脑有好多东西要写,又不懂要如何用文字表达;所以都不敢乱写。

    ReplyDelete
  18. Hi, Jess: You are most welcome. I m happy to know you via blogging and love your blog post.

    ReplyDelete
  19. Cuisine Paradise : Hi, you are most welcome and you have very nice blog.

    ReplyDelete
  20. Angel : 哈,性格相似,所以有缘在网上相识了!

    ReplyDelete