Thursday 3 June 2010

我也渴望拥有的

这个小女孩是幸福的,我想.

去年, Bella 的父亲向我订购了一个 附上 吉蒂猫图案的生日蛋糕
给她. 今年来临的生日, 她的母亲向我订购了这个 doll cake以外,
还在 KFC 餐厅帮她搞了个庆生会.

Bella 母亲要求我用分红色奶油来装饰这个蛋糕.老实说,这一次的
doll cake 装饰功夫做得不够好; 觉得颜色下手太重了.Bella 母亲
过后告诉我, 除了小孩外,当时出席这个庆生会的大人们都很喜欢
这个蛋糕.

16 comments:

  1. 太。。。。。。棒了!!!!

    ReplyDelete
  2. 如果我有个女儿,我一定会买个这样的Doll Cake给她,要不是你那么远,不然我一定会向你预订。^^

    ReplyDelete
  3. Hai Chin,
    If my girl saw this cake,she will ask me order
    from u immediately.Nice skirt.
    Ling

    ReplyDelete
  4. which part of Sabah u are? I wish to order to cake la...so nice

    ReplyDelete
  5. 哇!我只能向创意蛋糕高手致敬!

    ReplyDelete
  6. You bake gorgeously and decorated beautifully. My partner is from Labuan and I must tell him East Malaysians are awesome bakers!

    ReplyDelete
  7. 仪仪妈咪 :你太过奖了,但还是要谢谢你的赞美哦!

    ReplyDelete
  8. albee妈咪 : 先谢谢你对我的支持.如果你有个女儿,我想到时候你一定会亲手做给她,对吗?

    ReplyDelete
  9. Ling : Thanks. I remember I have made one pink doll cake for her birthday last year oh!

    ReplyDelete
  10. Nat : Welcome and thanks for your visit. I'm based in KK.Maybe you can give me your email add?

    ReplyDelete
  11. Shirley @ Kokken69 : 你太夸奖我了,我也还在学习阶段.对了,忘了欢迎你的到来.以后有空常来串门子哦!

    ReplyDelete
  12. Quinn : Thanks for your nice comment.LOL...this is really coincidence, my bf also from Labuan, hoho...

    ReplyDelete
  13. wow this is a beauty! looked awesome too! a nice one!

    ReplyDelete
  14. 很漂亮,粉红色的裙子很sweet..
    下次我家小公主生日我也想定这蛋糕给她。。呵呵~

    ReplyDelete
  15. Big Boys Oven : Thanks for your nice comment.

    ReplyDelete
  16. Rachel : 谢谢你.

    这款造型蛋糕都是小女孩很喜欢的.我想你家小公主在来临的生日拥有这款生日蛋糕一定会很开心!

    ReplyDelete