Wednesday 29 June 2011

爱? 情趣?浪漫?


这个蛋糕有充满了一位人妻对丈夫的爱.

一个星期前我收到了 G 的讯息要预订一个特别的生日蛋糕给她老公.
一开始在 她的在讯息里提到有关蛋糕的主题,装饰是给了我一定的
压力.在读完了她所有的讯息后,她对老公那股紧张同时也震撼了我
的心.因为我不是一个讲究生活情趣,也不会特别制造惊喜的人;所
以我是被 G 热诚感染了我。

庆幸的是我身边有个科技资讯的追风者,他在我画这蛋糕的草图时给
了我很有用的意见。也感谢老天,让我有足够的时间预先做好所有的图
标再让其风干.期间我也真的很紧张,因为是第一次做这款蛋糕所以一直
在想 G 在看到蛋糕时会是怎样的反应?蛋糕的装饰是否符合她的要求呢?

蛋糕完成后,我是有点舍不得要交货啦, 因为我也很喜欢这个蛋糕。
想到 G 要给她老公在生日的这天一个惊喜,我就觉得有无比的温馨.
我在猜想这两夫妻一定是很有情趣的佳偶.

7 comments:

  1. Hahaha~ So sorry for giving you so much pressure. I also feel so reluctant to let others eat the cake and cuppies. They are sooooo gorgeous!

    Honestly, the outcome is AWESOME! Everyone is impressed/touched by your meticulous artwork. Hubby is so proud with both his real iPad and iPad cake. He is still talking about his cake this morning!

    Once again, thank you for making my plan come true. Your cake is definitely more than just a cake. It meant a lot more for hubby and I :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Hi Gin,

    No need to feel apologetic. Have to say big thank you that give me this challenge and happy my cake and your ipad can make your hubby have a unforgettable birthday this year.

    ReplyDelete
  4. 很美的蛋糕,很有e时代的感觉。

    ReplyDelete
  5. 有时做蛋该给自己心爱的人也会感觉甜蜜!

    ReplyDelete
  6. Yee Er : 多谢你的赞美哦.

    ReplyDelete
  7. susanyee : 你说得有道理哦.或许我也可以尝试改变一下做个对生活有情趣的人.哈哈...

    ReplyDelete